Fan.

Inatt drömde jag att jag var hemma hos Mamma, det ringde på dörren... Och så stod du bara där, väldigt levande. Jag fick en chock, för du var ju död. Hur kunde du helt plötsligt bara stå där?
Kommer ihåg att jag skrek, och grät. Vilket jag oxå gjorde fast i sömnen.
Du förklarade att du aldrig dött, att du bara hade varit borta några dagar. Men att alla trodde du dött.
Jag kommer ihåg den oerhörda glädjen som jag kände, känslan av att krama dig. Av att inte ha förlorat dig, den var så jävla underbar.

Men sen känslan när jag vaknar, och inser att allt bara var en dröm.

Jävla skitdag. Jag har så fruktansvärt ont i mitt bröst. Jag vill gå och gömma mig någonstans.

Jag saknar dig gubbe, något oerhört mycket.
Älskar dig Tommy.

Kommentarer
Postat av: Naan

Men gumman, fan vad jobbigt. :/

2009-11-04 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0