Vet ej.

Ursch fyfan! Smakade precis en av Johnny godisar. Såg ut som en glass-strut, rosa och vit. Tror det var ngn vit choklad. FYFAN vad sliskigt, sött, äckligt. Blä. Var bara tvungen att säga det.

Idag blir jag hemma från Trafikskolan, har huvudvärk och feber. Tror det är allergin... Men har påbörjat en kortisonkur idag så hoppas det ska bli bättre snart.

Har hållt på och kollat schemat för sommaren. Ser mycket bra ut :) Jobbar typ 10-12 pass per månad. SKYSST :) Man behöver inte jobba så mycket mer när man jobbar natt. Hihooo, kan jag slappa resten av dagarna.
Ska åka till Öland oxå, blir väl runt den 16onde juli hade jag tänkt mig. Är då som jag är ledig flest dagar i rad. Ska snacka med far min och Johnny bara.

Annars har man inte gjort så mycket idag, rensat lite skit i lådor och pärmar... behövdes.
Men nu ska jag ha lite annat för mig. Och senare blir det potatisgratäng med lövbiff och sallad. NAMNAM!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0