Drömmar o massa annat shit.

Det har varit en hård helg på thoraxintensiven, "tunga" patienter. "Unga", mycket sjuka, vårdkrävande och att man hela tiden måste gå på helspänn.
Och det har varit så otroligt uttröttande! Jobbade frekväll, och när jag kom hem så var det såklart party (som alltid i det här jävla området) Så man somnade väl inte förräns kl 02. Sen upp igen kl 05, och till bussen.
När jag gick till Intensiven så fick jag dock syn på denna skylten:



Den roar mig så otroligt mycket :D Fan, jag älskar min humor.
Aja, var i ngt apatiskt tillstånd när jag kom hem, och var sådan hela kvällen... Jag tror knappt att jag svarade när Johnny pratade med mig, sa nog bara "jag är trött, låt mig sova" :p
Bläää, har aldrig kännt sån trötthet utav ngt jobb. Man är både kroppsligt trött, men sen oxå psykiskt.
Skulle behöva ngn sorts avslappning om jag ska fixa det här. Funderar på ngn jävla avslappningscd med kåta valar... eller kanske en spikmatta?

Idag sov jag iaf länge, hade dock en skitskum dröm som jag måste berätta (jonas tyckte det www.metrobloggen.se/jonaslindh)

Det började med att jag och j bråkade. Det var ett stort bråk... Johnny skulle då sova hos Miriam, och jag blev heltokig. För att straffa han så skulle jag då sova hos Emil. J blev tokig och skulle leta reda på vart E bodde. Han hittade dock inte dit, och jag stod och spanade efter honom ifrån E:s port. Efter en stund såg jag iaf J utanför och gick o skällde på honom. Och helt plötsligt stod vi utanför min mammas port, där träffade vi Peter. Jag tyckte P och J skulle hälsa på varandra. De tog i hand, men då började J sjunga Ultima Thule sånger och ropa nazistiska ramsor. Detta gjorde P tokig och han skulle döda J. Johnny sprang in i morsans port och stod där innanför och fnissade. P blev ännu argare och brottade ner mig på marken och la sig på mig. Han började jucka på mig och sade högt "kommer du iåg de gamla tiderna". Detta gjorde Johnny flyförbannad som sprang ut och skulle börja puckla på P. Men då kom det fler folk mot Johnny. J sprang in till min mamma och gömde sig där. Då satte jag mig i trapputgången utanför hennes dörr med Peter, Kalle, Adrian, och sen var det 2 till men kommer ej ihåg nu. Jag satt där och bad till dom, att de inte skulle göra min älskade illa. Men de brydde sig inte, de hade bestämmt sig för att döda J.
Efter en stund kom Johnny ut, iklädd skyddsväst och sa "det är lika bra att få detta överstökat, kom igen nu då" Och de började slå honom, blodet från Johnny flödade och jag grät. Sen vaknade jag.

Har jag inte underbara drömmar?! I denna så vaknade jag oxå 4 ggr, men efter varje gång så somnade jag om och fortsatte drömma samma sak. KUUUUUUUUUUUL. Bläää på drömmar. Drömmer alltid så verkligt och otäckt.

Idag har vi iaf varit ute och åkt, slängde oss bara i bilen och åkte ut i skogen och kikade. Var säkert ute och åkte i 2 timmar minst. Mycket mysigt :D Sen drog vi hem till morsan och tog en kaffe och snackade lite skit. Sen hem för att laga hasselbakspotatis med Cafèdeparis sås och Pepparbiff :D MUMMA.
Nu sitter jag här, Johnny kollar på hockey. Men jag ska snart krypa ner brevid honom och mysa med mina allra mysigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0