Sovsex?!

Idag har jag en Mathilda dag. Jag har dock dammsugit, det var inte så kul.
Nää, Johnny är i mellösa och grejar med båten. Jag var där igår och softade, kollade på melodifestivalen oxå såklart. största grejen var väl att Dita Von Teese var med i Tysklands bidrag, hon är så grymt vacker den kvinnan!

 GRRRRRRRRRRRRRRRR

Aja, Ska bara slöa idag. Kolla på tv och äta cashewnötter. Kanske borde äta ngn mat oxå, men jag vet inte vaaaad. Har absolut ingen lust att laga iordning ngt. Så det blir väl antagligen lite lasagnette som finns i frysen.

Nu måste jag fråga er läsare. Har ni någon gång varit med om "sovsex". Alltså, ni eller eran partner har vaknat utav att ni haft förspel, sex osv... Alltså sex när man sover.
Någon som varit med om detta?

Nu blir det käk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm.

Jag trooor att jag både gett och fått eller hur fan man ska säga.

Om jag inte minns helt fel...

Har vaga minnen av att jag vaknat av att jag smekt o grejsat på H och att han även gjort det på mig.

2009-05-17 @ 23:23:57
Postat av: Katta

Jepps har nog hänt någon gång, har även vaknat under akten var lite läskigt haha

2009-05-18 @ 07:24:19
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar
Postat av: Tilda.

Hihi underbart!

2009-05-18 @ 12:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0