Sanningen om män som har stjärntecknet "våg"

Idag diskuterade jag med en vän, om män som är "vågar". Jag har träffat många sådana i mina dar, och de har snuskigt lika sidor. Så nu vill jag bara veta om ngn känner igen sig...
Jag ser vågar som lite manipulativa, vet precis vad de ska säga och hur de ska få tjejer på fall. De är oftast väldigt verbala och konstnärliga på ngt sätt.
De är lömska, men inte på ngt dåligt sätt. De vet bara hur de ska handskas med folk (tjejer) för att få som de vill.
De kan sätta sig väldigt på tvären, bara för att deras omgivning ska fundera över vad DE har gjort för fel. Och får oftast ett rop på hjälp tillbaka.. "lämna mig inte" "se mig" "förlåt mig, det är JAG som är en dålig människa"
De är passionerade, heta, charmiga, och alldeles trollbindande.
Men förfan tjejer, håll er borta från vågar!

hahaha, bara min uppfattning utav detta alldeles underbara.. men oxå hemska stjärntecken!


Nu ska jag snart bege mig hemåt, idag hade jag tänkt att slöa heeeela kvällen framför tvn. Imorn blir det städning och jobb. På torsdag ska jag både till Thorax och trafikskolan. Sen blir det Thorax fre + lördag. Ufff... livet är bra hårt ibland.

Kommentarer
Postat av: Katta

Våg hmms undra om dom killarna varit det...

Shit måste kolla upp mitt och Anttis stjärntecken jag är fisk han är lejon hehehe

2009-05-06 @ 07:36:48
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda.

Hähä gör det du :D

2009-05-06 @ 10:57:57
Postat av: Naan

Jag är ju förfan våg! Var snäll nu.

2009-05-06 @ 15:03:55
Postat av: Tilda.

hahah då stämmer det ju in på tjejer oxå gumman :D

2009-05-06 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0