Radiotjänst kan stoppa upp någonting...

Alltså, detta är en sak som jag irriterat mig på länge. Och idag läste jag i tidningen "Nu är det snart omöjligt att slippa undan tvavgiften" "Nu ska blir det avgift även för datorer"

Dessa GAMAR, dessa jävla parasiter. Jag har inget överseende med Radiotjänst.
Är det inte meningen att de kanalerna som betalas av tvavgiften ska vara reklamfria?! Det är ren jävla BULLSHIT. Jag ser alltid reklam i 4an, reklam i ettan och tvåan förekommer oxå. Och då ska vi inte ens börja snacka om radio.

De är på en som hökar, och ringer de tider som det är störst chans att man har på tvn.
Men om inte jag vill ha 1,2 och 4an...hur gör man då? Jag lyssnar aldrig på radio.... kan man då inte stänga av de kanalerna på ngt fiffigt sätt så man slipper de där 200 kr varje jävla månad?!

Fuck dessa hemska blodsugare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0