Orka rubrik.

Jaha, då har man avklarat yttligare 2 turer på Thorax. Och jag har inte tagit kål på en enda människa *pust* Haha nää skojar bara.
Det har varit skapligt lugna dagar, men det är faktiskt rätt tråkigt eftersom tiden går så jävla sakta då. Men det är ju skönt för patienterna...

Idag har jag då inte gjort så mycket, jobbade tills 3 och sedan hem för att käka. Johnny ville sedan prova nya grantheft eller hur fan det stavas. Och jag var trött som en gnu så jag gick in och la mig så fick han härja bäst han ville. Sov säkert 3 timmar :P Sen in i duschen innan robinson. Hrmm Ellenor vann, inte direkt den jag hoppats på menmen.

Imorn blir det att åka till Mamma... käka lite gott och fika med henne och syskonen. Har köpte en jättefin röd klänning som hon kikat på när jag varit med, men ej haft råd med. Hoppas hon blir glad !

Annars har jag väl inte så mycket att säga... förutom! Jag är så förbaskat jävla trött på att blogga när man knappt får kommentarer! Man vill ju iaf ha lite respons eller?!
Funderar allvarligt på att lägga ner bloggandet... men det visar sig väl.

Nu ska jag surfa vidare och sen lägga mig och mysa med min fästman (det heter väl det när man är förlovade va?)

Kommentarer
Postat av: Jonas

lägg inte ner, Jag läser.

2009-05-31 @ 17:21:52
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda

Wohooooooo "there is life on this planet (blogg)"

2009-05-31 @ 20:52:01
Postat av: katta

Jag brukar ju komentera!! Men jag vet vad du enar är as trist....

2009-06-01 @ 19:19:22
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0