Och så var det den där jävla rubriken igen... Svininfluensan m.m

Jag börjar allvarligt tro att jag har den där jävla svinifluensan. Min förkylning vägrar att gå över! Okai att svininfluensan har symptom som hög feber och hosta. Men i min fräcka hjärna så kan jag ju ha det ändå :D

Ja alltså.. måste ju faktiskt uttala mig om denna kommande pandemi. Vad är vi egentligen så rädda för? Självklart kommer den att komma hit, självklart kommer våra nära och kära bli drabbade. Och det finns även en möjlighet att vi själva åker på det. Det är väl bara le och se glad ut... ta det som det kommer?! Det finns faktiskt inte så mycket vi kan göra, det hjälper inte med munskydd osv... den vanligaste smittkällan är faktiskt våra HÄNDER. Tvätta händerna ofta, och ha en flaska handsprit i fickan eller väskan när ni är ute på offentliga resturanger och toaletter. Mer kan vi faktiskt inte göra!
Grejen är... att varje minut, timma, dag.. så dör folk av svält, malaria, HIV, brist på vatten m.m.
Men NU när vi i västvärlden (som annars är så skyddade) kan bli drabbade av en sjukdom, så blir det världens hysteri.
Vi människor har alltid blivit drabbade av pandemier, epidimier och sjukdomar. Det är inget konstigt... det har drabbat oss i många tusen år!
Jag tror det är moder jords sätt att rensa, precis så som med naturkatastrofer. Eller så är det helt enkelt vårat STRAFF, för att vi är så jävla stygga! MOHAHA

Valborg var skitkul. Jag, Malin och Åsa satt hemma hos mig och förfestade... röjde musik och hävde i oss alkohol. Sedan drog vi till GE-SPOT. haha vi var först! Jag hade nummer ETT på min gardrobslapp, fyfan vad pinsamt.
Vi roade oss med att fråga ut de stackars bartenderkillarna "hur är det att vara bartender?, vad är den jobbigaste situationen som du varit med?, vad är roligast med jobbet?, vad är det värsta?"
Hahaha, Stackars killar.
Men den enes svar var bäst "joo, det jobbigaste är ju att man måste vara trevlig mot fulla och jobbiga människor"
Och min reaktion var direkt "Vadåååååå?! Var det där en pik nu eller?!"
Haha lite jobbig. Sorry guys.

Men senare så vällde det iaf in folk, träffade mycket människor som man inte sett på länge. Shakade asset av mig och handlade flitigt i baren :D
Grym kväll helt enkelt!

Annars så har man umgåtts med min darling, varit på hallsbergsmarken... och var igår och premiärfiskade. Det slutade med att jag fick en BRAX.
 Inte jag på bilden.. såklart. Men jag lovar att fisken var sådär stor :D

Ja, precis det jag helst av allt ville ha! Jag älskar att bli slemmig, för man är ju tvungen att ta i skiten när man ska ha bort den från kroken. Suck. Hela jag luktade fisk, och inte på det bra sättet ^^ haha.

Nejfan, om man ska ta och käka en macka eller två. Sen blir det att dra till trafikskolan, KUL.
Snälla, ngn... skjut mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0