När ska livet börja?

Jag känner mig så äckligt jävla uttråkad och trött.
Jag gör fan ingenting på dagarna... sover så länge jag kan (för jag har ju ändå inget att göra), för att sedan gå upp och äta någonting, sitta lite vid datorn, göra mig iordning och sen gå till trafikskolan.
Vara där i 3 timmar för att sedan åka hem vid 6, laga mat och kanske diska eller ngt annat som behövs. För att sedan lägga sig och kolla på tv.
Ska livet vara såhär otroligt kul?!
Okai att vi gör saker på helgerna, men vardagarna är en jävla pina.
Kanske blir det bättre när man börjar på thoraxschemat, men det känns som en jävla evighet dit !
Det är en jävla tur att jag har Johnny, annars vet d fan vad jag skulle ta mig till.

Ursch en jävla deppdag är vad det är. Snälla någon.. skjut mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0