När det känns som att hela himlen ska ramla ner och krossa dig.

Idag är en såndär bra/hemsk dag.
Det regnar, det tycker jag om. För då behöver man inte vara sådär jävla superglad och solig, man kan vara lite halvsur och titta ondt på folk. Jag gillar såna dagar!
Och jag har fundering på att ta på mig värsta sommarklänningen och skor, bara för att irritera folk. Då kanske de tänker:
"OMG, hon har en sommarklänning på sig, såna kan man ju bara ha när det är sol och fint väder. BUHU det regnar"
HAHAHAHAHA fyfan vad underbart kul. Ibland älskar jag mig själv, särskilt nyss när jag skulle skriva kul.. men det blev KUK typ 5 gånger först :D haha.

Jag känner mig typ sådär halvsjuk ni vet?! Lite molande huvudvärk och seg i kroppen. Provade att ta allergimediciner igårkväll och ska ta det idag med. Men grejen är ju den .. att min gräsallergi borde inte ha kommit igång än, för gräset blommar typ inte förräns i juni. Men det kan ju oxå vara så att jag har blivit allergisk mot något annat shit. Och särskilt med MIN TUR.
Aja det ordnar sig... ska iaf till apoteket idag och hämta ut lite mer medicin. Kan vara bra innan rabatten går ut!

Nej, nu ska jag ta och äta lite. Så man inte svälter ihjäl på jobbet. Det vore ju ABSOLUT det mest tragiska som skulle kunna hända. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0