Mathilda Info.

Med stor inspiration från mina trogna bloggvänner så tänker jag nu skriva en "detta visste ni inte om mig"

*Jag är fruktansvärt orolig utav mig, jag oroar mig över allt och alla. Detta har jag antagligen fått från min mor.

*När jag träffar en människa för första gången så brukar jag oftast tro det värsta om denne, då blir man positivt överaskad och de bevisar motsatsen. Mycket bättre än att bli besviken.

*Jag älskar att peta i näsan, i tid och otid gärna.

*Jag tycker oftast att jag är väldigt snygg, trots att jag är överviktig.

*Jag ser mig själv som en riktig bekräftelsetorsk, jag behöver det från allt och alla. Om om jag inte får det, så kommer jag på något sätt att bli bekräftelsetillfredställd.

*Jag älskar att gå i nattlinne och mjukisbyxor. Skulle kunna göra det hela dagarna och jag fick.

*Jag tycker mitt "sexantal" är alldeles perfekt, man har ju fått leka av sig!

*Jag hatar att jobba, helst av allt skulle jag nog vilja bli förtidspensionär, och kanske bara jobba lite när man har lust.

*Jag ser ner på folk som saknar utbildning och kompetens.

*Jag har otroligt lätt för att bli upphetsad och exhalterad.

'Min svartsjuka finner inga gränser, även fast jag oftast inte säger att jag är svartsjuk.

*Jag är extremt bra på att slösa pengar, när jag får pengar så tänker jag "vad behöver jag denna gång, vad kan jag köpa"

*Jag är egentligen rätt pessimistisk och tråkig.

*Jag är svag för människor som kan skriva och med stort ordförråd och vokabulär.

*Jag älskar dialekter och kan tända på sådant. Gärna från blekinge/småland/skåne.

*Jag är hemskt dålig på att ljuga, får sitta och tänka ihop en historia lääänge lääänge.

*Jag sätter min familj och pojkvän framför allt annat.

*Jag skyller oftast på avsaknad av fadersfigur när någonting går fel, eller när jag är mupp i huvudet.

*Jag tror nog själv att jag är smartare än vad jag egentligen är.

*Människor har väldigt lätt för att utnyttja, stampa och trycka ner mig.

*Jag är alldeles för snäll, men detta är något som jag arbetar på.

*Jag är grymt dålig på att höra av mig och umgås med mina vänner. Men det är de oxå.

*Jag blir lätt besatt av saker eller människor.

*Om jag hade varit bättre på Matte, fysik, kemi och biologi hade jag pluggat till läkare.

*Jag är extremt nöjd över mina betyg, helst av allt skulle jag vilja trycka upp tröjor med mitt slutbetyg på.

*Många har kallat mig för nymfoman, jag vet dock inte varför.

*Jag är expert på att göra och säga saker som egentligen bara skadar mig själv.

*Jag irriterar mig på de flesta människor.

*Jag älskar att vara ondskefull. Då sitter jag och lutar huvudet bakåt för att sedan skratta mohahahaha.

*Jag dras till människor som är lite halvt onda eller elaka.

Kommentarer
Postat av: Katta

Tilda allt det här visste jag om dig hehe

2009-05-19 @ 08:38:20
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar
Postat av: Tilda.

Haha det förvånar mig inte ;P

2009-05-19 @ 12:14:17
Postat av: Naan



"*Jag är grymt dålig på att höra av mig och umgås med mina vänner. Men det är de oxå."



Haha, vi hörs ju minst två gånger om dagen raring!

2009-05-27 @ 13:57:32
Postat av: Anonym

Haha jag menade de andra vännerna. Du är ju speciell darling <3

2009-05-27 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0