Kåtryck på NOMY

Åhå, jag råkade precis radera allt jag skrev. JIPPI. Då tar vi väl det igen då....

Hade inte så mycket för mig nyss, kom på att jag skulle googla på NOMY. Mannen med den underbara rösten, och de gudomliga texterna.
Detta var vad jag fick fram:



HERREGUD! Jag har dött och kommit till himmelriket! Det är inte riktigt riktigt att en sån skicklig man oxå ska få vara så jävla het! Om jag hade varit singel nu så hade jag lätt snOkat fram nummer eller mail och RAGGAT STENHÅRT! Jag hade nog tom betalat för att få ligga lite med han medans han sjöng "I miss you"
OMG, fyfan vad jag låter som en fjortis. Det är väl lika bra att jag börjar skriva med sMå OcH sToRa BoKsTäVeR oXå. Damit.
Jag måste lätt hålla koll om han ska spela ngt i Örebrotrakten! MAAAAAAaAh

Idag lyckades jag iaf släpa mig till körskolan. Det var fullt upp hela tiden så timmarna gick snabbt. THANK GOD
Snackade lite med chefen, frågade om jag får ta ledig när jag går brevid på thorax, vilket var oki! Så tis+ons är jag ledig från körskolan och jobbar bara på thorax. Och det räcker om man säger så... blir ju helt muck.

Kåtmuck. Bigtime.
Blir nog att gå och klämma lite på Johnny medans jag har kvar dessa NOMYbilder på näthinnan. HAHA skoja bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0