Jag känner mig ledsen.

Ibland är det helt ofattbart hur livet kan snurra av pinn på bara några sekunder.
Ena stunden är man så jävla glad, och sedan... ja.

Mamma ringde förut, hon hade varit till vetrinären med katten, Berta. Både min och min mors katt kan man väl säga, men den bor ju hos min mamma.
Berta har gått ner mycket i vikt sista tiden så min mamma var idag till vet. Det vissade sig att hon hade njurvärden på 400 när ca 20 är normalt. Kan bero på medfödd sjukdom, infektion m.m.
Så nu ska hon käka pencillin i två omgångar. Men veterinären kunde inte lova ngt... om hon blir påverkad så var det visst bara att gå ner och ta bort henne. Suck.

Mest orolig blir jag för min mamma, Berta är liksom hennes allt. Utan henne så är hon helt ensam. Och jag hatar när min Mamma känner sig ensam. Jag vill ju liksom att hon ska må bra och ha det bra, det är en av de viktigaste sakerna för mig, min mamma liksom.

Aja.. hoppas pencillinet verkar. Annars... suck.
Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Naan

Aw, älskade vännen. Det kommer bli bra på något sätt. :(

2009-05-27 @ 13:49:40
Postat av: Tilda.

Får hoppas på det iaf :)

2009-05-27 @ 22:51:08
Postat av: matilda

Hejsan=) Klickade in mig via vår ge´mensamma vän fias blogg. Ville kolla vem den andra Matilda var, Och hoppade till när jag såg dikten nertill. Den var min bortgångna mammas mantra, och den står även på hennes gravsten... Tyckte det var lite kul att se någon annan som använde den, jag gör oxå det hehe..Mvh matilda werner..haha nästan samma efetrnamn oxå;) ha en bra dag

2009-05-28 @ 19:34:44
URL: http://metrobloggen.se/shubbas
Postat av: Anonym

2009-05-28 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0