Jag är väl förfan ingen Apa!

Det är sån jävla hysteri med den där nyfunna apfossilen. De kallar det "det sjunde underverket" Eller om det var det sjätte, jag bryr mig inte. Jag är den jag är och inte fan är jag släkt med ngn jävla apjävel (uttalar så som köpingtobbe)

Jag hatar apor, de är absolut inte som vi. De pillar och slickar ju förfan varandra i röven. (haha glöm att jag sa det där)

Jag är nog iaf släkt med kanske Einstein, eller Hitler.
För Hitler var faktiskt en väldigt talförd och smart man, även om han var grymt ondskefull. Men det är ju iofs jag med har jag hört. Hrmm.

??     ??     ??



Idag har jag iaf varit i Hallsberg. Gick först till Godsmak och käkade Frukost med Agga Och Gabriel, mycket trevligt hörru! Gör vi om snart vettja!
Sen blev det att traska ner till syster med Mamma. Myste lite där, klämde och tittade på systers mage och pratade med Lilly som ligger där inne. Sen satsade vi pengar på när hon ska komma ut, haha för hundra kronor så får man 2 datum. Jag tog den 13onde och den 25juni :)
Och idag när hon var hos BM så hade hon lagt sig tillrätta för förlossning, fixering eller var det heter. Vet d fan, sånt där jävla bebistrams. Aja det kan iaf bli tidigare än väntat, den som lever får se.

Blev bjuden på mat och spanade i Nennes recept och kopierade lite sånt som vi ska ha på midsommar.
Ska göra Potatissallad med äpple, chili/mango/ananas salsa, Babybackribs med glaze, guacamole m.m MUMMA längtar redan. hihi.
Aja.. sen åkte jag iaf hem. Har käkat lite med Johnny. Och snart är det greys anatomy WOHO. Och efter det så ska jag och johnny mysa och titta på "the number 23" underbar film med jim carrey!

Imorn blir det resturang och övernattning i Mellösa. Mysigt som fan.
Nu ska jag dra vidare, bifogar lite bilder som ni kan kika på.
Och hörrni. KOMMENTERA FÖRFAN, blir så ypperligt mycket roligare att skriva då.

                   


                   

Kommentarer
Postat av: Katta

Japp fixering heter det när barnet lägger ner huvudet precis vid "förlossningskannalen" och där sitter huvudet typ fast tills det är dags... Man kan ju hoppas det kommer förtidigt Matti fixerade sig vecka 34 alltså 6 veckor innan men han stannade iaf 6 dagar längre än beräknat!! Intressant va du som älskar bebisprat hahaha

2009-05-22 @ 08:03:05
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar
Postat av: Tilda.

hahahaha oki :D

2009-05-23 @ 09:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0