Jag älskar mitt jobb!

Sådär ja. Då har man klarat av två dagar på thorax. Skönt som fan att vara ledig nu i helgen.

Det har varit grymt spännande dessa dagar! Saker att göra hela tiden och massa nya saker som man lär sig.
har fått varit med/assisterat vid sondsättning (ser ut att göra jävligt ont), Dränagesättning (slang rakt in i bröstet, aj), Dragit artärnålar :), massa extuberingar, och även en väldigt kritisk situation där killen som de väckte och extuberade inte kunde andas själv.. så det blev akut ventilering och reintubering! Massa kul :)

Annars så har man inte gjort så mycket i veckan, slöat massor efter jobbet. Och igår så var det ju greys anatomy!

Idag blir det körskolan iaf... suck. Menmen. Imorn, lö och sön är jag ledig. Ska till Mellösa på lördag, och sen har jag lovat att träffa fia en dag, och malin ! Grymt mysigt.

Nej, nu ska jag hitta ngt litet att äta innan man drar iväg. Ikväll blir det lasagnette ASGOTT

Kommentarer
Postat av: Katta

Fy fan vad roligt!!!!

2009-05-15 @ 07:10:59
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0