Inte ett skit.

Vad fan ska jag skriva?
Ramlade bara in här och kände att jag ville skriva nåt. Men det är stillestånd i min hjärna.
Har drömt sjukt mycket jobbiga drömmar inatt, drömde att det var en pojke som ramlade ner från typ 20 meter. Och jag skulle rädda honom, men det bara blödde och blödde. Trevligt värre, typ 8 år var han oxå.

På torsdag ska jag och Johnny ut och käka på nån resturang, alltid lika mysigt att göra ngt sånt ibland. Fredagen spenderas nog i Mellösa, sen på lördag kväll ska jag jobba på Kullängen. Har fan inte jobbat där sen påskdagen så det ska bli kul. Sen söndagen funderar jag på att spendera i Hallsberg hos Mamma eller syster. Kan bli mys <3

Nejfan, nu ska jag gå på toaletten och sedan traska iväg till körskolan :(

"You dont know how sick you make me, You make me fucking sick to my stomach. Everytime I think of you I puke"


Kommentarer
Postat av: Katta

Tipsar om cocothai i örebro ligger ovanför myrorna!!!!!

2009-05-19 @ 18:32:37
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar!

svar; du är med!

tack sötnos :)

2009-05-19 @ 20:08:41
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0