Förlovad :)

Jaha, då är man förlovad då :) Fan vad fint! Blev grymt överaskad och Johnny hade fixat en heldag som innefattade resturang, bio och övernattning på hotell. Allt var underbart och jag kände mig som en prinsessa :) Min underbara man <3

 Tilda med sin fina, fina ring <3

Har massa andra oxå från hotellet och så.. men tycker inte att de passar på en blogg :P

Hela helgen har iaf varit underbar, känns lite konstigt med en ring på fingret men man vänjer sig nog snart.

Framför mig har jag en riktig jobbvecka.. :( ska jobba hela helgen på thorax oxå.
Och min allergi som krånglar .. men jag har iaf fått kortisontabletter som jag ska hämta ut idag, hoppas det funkar!
Nej nu måste jag dra mig. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0