För att jag är så jävla lycklig.

Jag tänkte ägna detta inlägg till att berätta för er hur lycklig jag är.

Jag är tacksam för :
*Jag har en utbíldning

*Jag har jobb på 3 ställen (okai att det inte är fast, men ändå)

*Jag bor i en nyrustad lägenhet med ny inredning.

*Jag har en underbar familj som alltid ställer upp på mig.

*Jag har sagt upp bekantskapen med vänner som bara sugit energi ur mig.

*Jag är så oootroligt glad att jag inte umgås med vissa människor, som jag nu fått reda på vilka hemska, mytoman fittor de är.

*Jag har några otroligt bra vänner som alltid finns där för mig och tvärtom. Slänger en stor kram till :
Malin, Nettan, Åsa, Agga, Emelie, Carro, Emil och sist men inte minst ANNA, du är underbar.. jag älskar dig hur mycket som helst. Och hon skrev så fint om mig här om dagen "

Jag är så otroligt glad över att jag fick tillfälle att lära känna dig, och sakna dig. Du är en av de raraste kvinnorna som finns. Vet att du alltid kommer finnas där för mig. <3" Tack Anna.

*Min underbara Johnny, du har gjort mitt liv så mycket lättare att leva. Jag är förlovad med världens underbaraste människa!

Fyfan vad jag har det bra om man tänker efter :D
So long suckers!


Kommentarer
Postat av: fia

Lyckligt är bra ! Har du tänkt att komma hit snart ? :P

2009-05-26 @ 00:11:17
URL: http://sofiastrio.blogg.se/
Postat av: Naan

Haha, bra hjärtat! Det är nog nyttigt att tänka över hur bra man faktiskt har det ibland. Dock är gnälla ej att förakta. :)

2009-05-27 @ 13:53:02
Postat av: Tilda.

Ja alltid retar det ngn :P

2009-05-27 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0