En ondskefullt djur är vad du är. Mmmm våfflor :D

Jaha, då har man överlevt ännu en dag på Thorax. Men trött och off är jag som vanligt efter jag varit där. Sov som en kratta inatt. Johnny somnade tidigt, men vaknade efter 2 timmar och skulle på och härja. Sen var ju han pigg... så då är det lite svårt att sova när det ska kollas på tv o så. Men sen när jag väl skulle försöka på allvar så gick det ju inte såklart. Och johnny höll på och tjatade om att det luktade brandrök hela tiden och jag bara "näää det är ngt annat, tyst och sov nu" Sov och vaknade fram och tillbaka tills J väckte mig kl 02 och säger "haha! jag hade rätt, det brinner över gatan. Brandkåren är här"
Jo men visst, det brann och blinkade blåljus i hela jävla lägenheten. Då gick det säkert att sova... hrmf. Och sen upp kl 05
Aja.. var iaf bara en brand i ett förråd. Säker anlagt utan någon gangsta, jävla Ghettoområde. Hrm.
Har annars gått bra som fan idag, gick med en riktigt bra tjej som lärde mig mycket. Så det känns lite som att allt börjar falla på plats SKÖNT !
Imorn ska jag lämna plasma för första gången oxå :) Har velat gjort det länge men inte velat betala pengar för att åka till USÖ och lämna, men nu när jag ändå jobbar där så kan man ju testa! Ska bli jävligt spännande, det får man ju lämna varannan vecka oxå. Lite annorlunda mot blod som man bara får lämna 4 ggr om året!
Och jag tycker fan att man ska göra en insats om man kan, nu när man jobbar inom sjukvården så ser man verkligen vilken jävla åtgång det är på blod o plasma. Så börja lämna motherfuckers!

Igår så ringde min telefon, klockan var sent.. typ 23.00. Det var dolt nummer och jag klickade första gången, trodde det var kullängen lr ngt. Men sen ringde det igen och jag svarade. Helt tyst i luren... Och jag sa typ "hallå, hallå. Vem är det? Svara annars lägger jag på"
Då är det nån som börjar flåsa och härma mitt "hallå, hallå" men en väsande ondskefull röst.
Jag misstänker ju dock vem det är... Och till dig om du läser detta:
VAD FAN VILL DU MIG? Vi har brytit kontakten för längesen och det var för bådas bästa.
Jag fattar inte att du fortsätter att trakassera mig, du vet precis vilka knappar du ska trycka på för att göra mig förbannad. Och det gör mig så jävla arg och frustrerad!

Det vi hade... skulle jag vilja radera. Inget gott kom ut av den tiden, bara otäcka och ledsamma minnen. Det dåliga övervägde det bra med stor marginal. Men ändå lyckades du manipulera mig, du fick mig att säga förlåt.. när det var du som gjort fel.
Jag föraktar dig, jag ser dig inte som något mer än ett djur. Ett djur som lever på andras smärta och elände. En jävla parasit är vad du är!
Du kommer aldrig att ändra dig.. du kommer alltid frodas i andras olycka.
Jag tror aldrig du var kär i mig, allt vara bara ett spel.
Men kommer du ihåg när du sa att du älskade mig? Det är något som jag aldrig kommer att glömma iaf. Antagligen ljög du. Och det spelar ingen som helst roll nu... du finns inte för mig mer.
Ändå så var du min första stora kärlek, helt otroligt vad man kan göra i kärlekens berusning. Fyfan för dig.

Nu ska jag grädda våfflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0