Det var tamefan vilket jävla kliande. Jag blir tooookig!

Åhå, sitter väl här. Och det kliar! I ögonen och i näsan, jag är snorig och täppt vartannat.
Var på apoteket förut och rensade allergimedicinskåpen. HEEEJA. Synd att det är så jävla dyrt bara, har 2 inhalatorer som kostar typ 350 styck.. nässpray för 170 m.m. Men om jag inte har det så överlever jag ju inte sommarn, så det är bara att inhandla.
Åker inte till fia imorn. För jag vet liksom inte om det här är allergi eller förkylning. FÖR att det finns ingen gräspollen än enligt alla pollenprognoser. Så då åker jag till henne en annan dag, vill ju inte riskera att smitta ner lilla söta novalie.
Så imorn blir det att åka till morsan o snora en stund, och sedan en liten sväng till Östansjö för att träffa Malin. För hon ville att jag skulle komma även fast jag var en snorjärs! Och hon har ju ingen liten bebis som man kan smitta ner.

Fan så tråkigt man kan ha, vill att klockan ska bli 45 minuter senare så man kan dra hemåt och laga mat. Hungrig som ett djur... Och den maten tar ju en stund så vadfan!

Nej. Nu ger jag mig.

Kommentarer
Postat av: Jonas

du är så sjuk. det har jag alltid sagt:)

2009-05-14 @ 21:43:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Katta

Haha du jag har fan inte tagit astma medicin sen innan jag vart gravid, tror jag vart frisk av det skit skumt.. Dock är allergin kvar men inte lika farligt! Har mitt älskade Nosonex hehehe (kortisonspray) tabbletter och ögondroppar hur skulle man annars överleva??

2009-05-15 @ 07:12:54
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0