Min mamma

Fan, Man blir lite sentimental när man sitter och tänker tillbaka på allt man gjort och varit med om.
Men i mitt huvud, så blir man bara starkare och starkare ju mer svåra saker man är med om.

Min mamma har alltid varit min idol, hon har uppfostrat 3 barn nästan helt själv. Eller ja, vi har alltid bott hemma hos henne så hon har ju uppfostrat oss själv. Jag är så stolt över att ha henne som min mamma, jag känner ingen starkare människa än henne. Hon har tagit sig igenom 3 tuffa seperationer och klarat sig, hon har tampats med ekonomi och bostad men alltid lyckats haft mat på bordet till oss.
Självklart har man inte alltid haft de finaste kläderna, men de har alltid varit hela och rena!
När jag blir stor, då vill jag bli som min mamma. Det finns inga ord för hur mycket jag älskar och beundrar henne. Och jag tror.. anledningen till att hon är så stark, är pga hennes motgångar.
Älskar dig mamma <3

 









 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jätte fint skrivet mathilda, och jag vet att det är sant, jag har inte heller träffat nån starkare person än Lilian! Världens bästa mamma! Älskar er båda! <3

2009-03-14 @ 09:49:39
Postat av: Tilda

Tack min fina systeryster <3

2009-03-14 @ 16:29:48
Postat av: agga

han ska bo kvar.. :P

låång historia.. men vi kom fram till endel saker.. plus att ja bott hos mamma i typ 2 månader då så vi har verkligen fått det vi behövt.

2009-04-01 @ 10:54:49
URL: http://schvampi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0