Ge mig vår, Ge mig vååååååååår!

Fyfan, när jag skulle gå ut till bussen förut så börjar det hagla så inninordens! Jävla skit, nu när man tittar ut så snöar det =( Blir bara en massa slask ju! Vill se tussilagon i dikena, vill se solen skina och höra fåglarna kvittra. Förfaan jag vill ha vår nu !
Hrmf.
Skitasugen på kaffebröd har jag varit idag oxå, skulle ju inte sitta fel med en krämbulle och en dammsugare. Mumms. menmen jag o Johnny har kommit överens om att hålla sötsakerna till helgen, så då är det bara att proppa i sig ;) haha.

Idag skulle visst Johnnys kompis Andreas komma till oss o käka. Och det gör mig absolut ingenting, det är en av sakerna som jag tycker är viktigast i ett förhållande, att behålla sina vänner!

Imorn ska vi till Mellösa, blir hockeykväll. Inte det roligaste man kan titta på, men det är mys hemma hos Johnnys föräldrar!

Aaa just ja, på torsdag ska vi till banken oxå. Ska kolla om vi kan öka på Johnnys medlemslån för att lösa mina och Johnnys skulder, då har vi liksom allt på ett stor lån sen. Och slipper massa räntor hit och dit.
Men det är ju en stor grej liksom, alla mina skulder läggs på han... så om det skulle ta slut så skulle ju jag bara kunna dra ;P hahah.. nej det skulle jag aldrig göra fan. Lite vett har man väl i skallen.
Och det kommer aldrig ta slut mellan oss, så det så :D
Tänk att jag hitta en man tillslut, och inte nog med det.. det var världens bästa man oxå :D
Nejfan.. om man ska ta och göra ngn nytta kanske. Hrmf.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0