Blää på bebisar!







Alltså... Kalla mig elak, kalla mig avundsjuk, kalla mig vad som helst. Men FYFAN vad trött jag är på alla dessa bebisar överallt!
Allvarligt, vem vill se dessa små skrynkliga försök till människor VARJE dag när man är ute på nätet?! Jag är så äckligt trött på att höra alla förlossningshistorier m.m. I dont give a fuck !
Det var kul med första kompisen som fick bebis liksom, och det var Carro. Hennes Lewi är störtskön. Men nu är det ju ens inte kul längre.
Okai.. jag förstår att ni är jättestolta och så, men tuuusen bilder? Allvarligt?
Jag gillar bebisar, missförstå mig inte. Och jag är jätteglad för allas skull. Men det blir bara för mycket!
Det är ju knappast som ni vunnit OS, de flesta kan faktiskt både skapa och föda ett barn. "It´s not such a big deal!"
Bläää, allvarligt. Hjälp mig! Dessa monster håller på och ta över världen.

Love me or hate me, men ta det gärna med ett litet leende


Kommentarer
Postat av: Sandra

de är ju så gulliga!

2009-03-05 @ 12:10:38
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0