Vad?!

Jaha, torsdag natt. Jobbade då inatt, hade hand om en egen patient och det gick jättebra. Var en väldigt lugn natt, så jag satt typ och halvdog på en stol hähä. Fick vara med och dra drän imorse oxå, sååå jävla kul är det! Men för första gången så har jag kännt mig lite kräkmagad. När vi drog ut slangen så kom det som en korv med koagulerat blod m.m. Blärsch! Inte för att jag brukar vara känslig, men det där såg faktiskt äckligt ut! Men det är bara att bita ihop och torka bort skiten :)

Var sedan och lämnade plasma, hade tid kl 07:30. Och om det inte hade varit för att man får sitta och klämma på en tuss (för att öka blodflödet) så hade jag säkerligen somnat. Missade såklart den braiga bussen så fick sitta o vänta en halvtimma. Sen in till Kumla, var på apoteket och inhandlade nässpray. Och sen kom jag på att jag verkligen inte orkade gå hem från stan så jag satte mig på sveas och käkade frukost, så sedan kunde jag ta stadsbussen hem haha.

När jag kom hem så däckade jag på några sekunder brevid gosigaste myskillen som var hemma o sjuk.
Sov faktiskt tills kl 17:30. Men det är inte så länge med tanke på att jag somnade vid 11. Så jag är rätt mör fortfarande. Ska bli kul o se hur man pallar nattarbetet i sommar, kommer nog ta ett jävla tag innan man kommer på hur man ska sova, äta m.m för att funka hyfsat normalt.

Nej, om man ska gå in o mysa kanske. Längtar fruktansvärt mycket tills lördag faktiskt, ska bli kul att festa lite. Men jag har inte tänkt att dricka så mycket alls. Har helt och hållet kommit ur intresset för alkohol, dricker nästan hellre cola eller mjölk nu för tiden. Menmen.. blir förfest hos Emil iaf :) Skitkul! verkligen aslänge sen man festade med han!

Nej, nu börjar jag bli mycket trött.

Kommentarer
Postat av: Katta

Fan vad fränt! Vill oxå jobba med sånt trött på dementa gamlingar!!!!



Kan inte du välja större text på inläggen måste fan ha brillorna för att läsa hihihihi

2009-06-12 @ 08:02:03
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar
Postat av: Tilda.

Haha jaa det är asfränt, det är grym skillnad.. man får göra så sjuukt mycket saker. Haha joo visst kan jag det, hahahahaha hoppas att du har SUPERbrillorna kvar ;)

2009-06-12 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0