Hata Sasha Baren Cohen!

Jag satt precis och läste mig igenom tidningen på afonbladet.se
försöker läsa tidningen på ett eller annat sätt en gång om dagen. Tycker det är mycket viktigt att vara allmänbildad och veta vad som händer runt om i världen. Jag har dock förstått att detta inte är viktigt för alla :p

Läste iaf om det här planet med 228 passagerare som försvunnit utanför brasiliens kust, läskigt som fan att ett plan bara kan försvinna sådär, utan nödanrop eller ngt. Men ligger inte bermudatriangeln där utanför någonstans?! Tror fan att det är dennes orsak isf. Haha sällan jag jag mina spökerier, men jag har sett många dokumentärer om denna underliga triangel och tror absolut att det är något konstigt med denne! Skänker iaf några tankar till de anhöriga, för det finns ju nog inte så stor chans att någon överlevt denna händelse. Om det inte är värsta LOST grejen eller ngt, hrmm vem vet.

Kollade oxå på NyhetsTV, de sände från MTVgalan och visade när Sasha Baren Cohens nya karaktär gjorde entrè, rakt i Eminens ANSIKTE. Sasha var iklädd ett linne och vingar. Till nederdel hade han endast en suspensoar. Han flög över publiken och firades helt plötsligt ner rakt på Eminen. Sasha låg då upp och ner i Eminens knä med Em`s huvud mellan sina ben och skinkor typ. Eminem blir skitförbannad medans sasha säger "nice to meet you eminem".
Eminems bandmedlemmar ifrån D12 sliter bort denna fjant medans Em rusar ut från galan.

Jag blev så jävla förbannad när jag såg detta! Hur fan kan MTV gå med på ngt sådan, att en artist får förnedra en annan på detta sätt. Vem fan vill ha huvudet mellan en hårig mans ben? Irak eller var fan han är ifrån?! Jävla äckliga jävel! Hoppas han får en ordentlig anmälan, stämmning eller liknande.
Har aldrig gillat denna Cohen, tycker han är motbjudande och har ingen humor för fem öre. Om jag hade lite makt och var kände skulle jag mer än gärna göra allt för att förnedra denne "man". Menmen nu är ju jag obetydlig så jag kan inte göra så mycket mer än att dissa hans saker totalt.

Blä.

Ikväll hoppas jag på att Johnny vill åka med mig för ett premiärdopp, det är ju så ruskigt varmt. Uff.
Nejfan. Nu ska jag spana vidare. Hej.

Kommentarer
Postat av: Jonas

afonbladet.se? Är det en ny sajt?

bermudatriangeln min vän kallas ett område i Västindien där ett flertal fartyg och flygplan spårlöst har försvunnit. Triangeln bildas mellan punkterna Bermuda (Bermuda), Miami (Florida, USA), San Juan (Puerto Rico).

2009-06-01 @ 19:33:14
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0