Saker som jag är tacksam för!

Min käre vän Spriten! Du är underbar, med Dig så känner jag mig alltid trygg.
Jag strider med dig vid min sida mot vidunder som
"offentliga toaletter" "blod och salivstänk" och "handskakningar med läskiga personer".
Du får mig att känna mig ren, Du gör att känslan av att ta sig kring munnen blir så mycket bättre.
Du är stark och du är fin, Du bedövar mig med dina alkoholångor och du desinficerar där fan ingen annan
kommer åt!






Räddaren i nöden!
Min trogne allierade Nässpray, vad skulle jag göra utan dig?! Du får mig att andas när livet känns omöjligt, Du sprutar upp i ihärdig fart och renar mina borrar. Du slåss mot fienden (snoret) som en riktig kämpe, Du får mig att ignorera bipacksedelns "användes som mest i 10 dagar". Du domderar med namn som Nazin, Nezeril och Rhinocort, Du är ett självklart val i badrumsskåpet och handväskan. Du är helt underbar och gör mitt liv värt att leva!






ÅH! denna ljuvliga bris ifrån skyarna!
Nämen titta, det är ju en takfläkt!
Du hindrar svetten från att komma fram, Du ger en myskänsla med ditt tysta surr,
Du ger mitt hår den där "fångad av en stormvind känslan", Du är flexibel med dina
3 olika hastigheter. Du får mig att skratta åt människor utan takfläkt, Du är helt enkelt bäst!
Ja tamefan, jag älskar dig.



(Min fläkt... ser precis likadan ut, fuck yeah!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahahahaha rastlös idag eller?



TAck för ett gott skratt!!

2009-06-24 @ 10:52:53
Postat av: J

Hej har du lust att sälja en lampskärm i frostat glas från din takfläkt?

2011-09-30 @ 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0