Min NYA kärlek.

HALLELUJA PRAISE THE LORD

Jag har hittat min nya make, jaa jag har dumpat johnny för Alec the "AC"
Så här ser min nye käreste ut :





Åhååå vad den är härlig, slipper man ha 30 grader inomhus och det GÅR att sova på nätterna, HEJ JESUS på det!
Annars har man väl inte gjort så mycket, har badat mycket de senaste dagarna.. igår var jag o babe i hallsberg hos min syster, dom har pool höhö. Jag brände mig på ena axeln, kul och snyggt.. eller oxå inte. Menmen, min syster är iaf stor som ett hus, var beräknat att hon skulle föda igår.. men icke sa nicke haha!
Imorn kväll ska jag jobba, och sen ska vi bostätta oss i mellösa 1 vecka. Johnnys föräldrar ska bort så vi ska vara kattvakt. Men det ska bli skööönt.
Nu ska vi käka glass och kladdkaka, mumma!

Svar på kommentar:
Hella: Biljetterna kostar 270:- st :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

den lär ju inte behövas idag iaf

2009-07-12 @ 17:15:35
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0