Medelålders borde fan förbjudas på krogen!

Jaha, då sitter man här. Rutten i buken och skallebank, fan vad HÄRLIGT det är att vara bakfull.

Åkte hem till morsan, käkade mat med henne o bror och gjorde mig iordning. Vid 4 kom min älskade Anna som jag inte träffat på 1000 år. Mös och fikade lite för att sedan ta våra klingande påsar och bege oss hem till Emil.
Emil satt och gadda när vi kom, så vi fick roa oss med Kalle och Alex sålänge... Efter en stund så började det droppa in mer folk, kul :) Satt där och hävde i oss alkoholhaltiga drycker och snackade massvis med skit. Sen vid 9snåret började vi dra oss upp på hallsberg. Var skitmycket folk redan när vi kom så det var ju hopplöst att hitta något bord att sitta vid, fick väl klämma in sig där man fick plats liksom....

Och FYFAN för medelålders tanter och gubbar! De är fan helt jävla otroliga! De häver sig utan att tänka på att det finns andra folk, dricker och spiller som svin. Dansar in i människor som att de hade ett helt dansgolv för sig själva, tar sönder bänkar och bord och är allmänt helt jävla otroliga! Så nu tycker jag fan att det borde finnas en övre gräns på krogen oxå! 40 tycker jag låter som en alldeles utmärkt idè !

Såg iaf alla "banden" förutom den där äckliga kevin som vann Idol. Byz feat Headline blev nog min favorit iaf. Men det var sjuuuukt drag när Adam tensta uppträdde. Och alla medelålders dansade såklart fötterna av sig till Charlotte Perelli. Och den människan är verkligen ännu mer ful i verkligheten! Men hon var jätteduktig och verkade snäll!

Dansade lite o flummade runt där med alla mina vänner, det var lätt dom som gjorde min kväll !
Anna, Malin, Agga, Emil, Kalle .. ni är the shit <3

Nej om man ska ta och dra en sväng med dammsugarn kanske, känns som om det behövs... även fast jag inte orkar. Sucket. Menmen... hatar när det blir skräp under fötterna så jag måste fan!! Sen blir det att komma på vad man ska äta idag. Hrm.,... hembeställning kanske.

Bifogar lite bilder från kvällen :)

Emil :)      Anna och jj :)     Malin och kalle :)

 haha, Anna och Malin :)    "scenen" 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa tack själv, helt jätte underbar kväll!!:D

2009-06-15 @ 19:44:40
Postat av: Astrid Boman, Skellefteå

fy skäms på sig. Även vi har ett värde. Ni ungdomar skriker, ni lever om och skrattar åt oss som är lite äldre. Du ser ut att vara en sådan gamlingsmobbare. VI ÄR OCKSÅ MÄNNISKOR

2009-06-23 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0