Kineser och buksvägerskor

Fan det är ju helt otroligt att jag behåller mina läsare även fast jag är så dålig på att skriva :p

Aja.. Senaste tiden har det väl inte hänt så mycket. Gick ju brevid natt onsdag-torsdag..tyckte det gick hyffsat bra, men kl 2-3 var jag helt död. Och sen när en av sjuksköterskorna frågar mig "mathilda, vill du hjälpa mig att dra drän" så var klockan 6 på morgonen, Tilda som var helt död lös upp som en sol och tog till sina sista krafter. Och det var det värt, man känner sig faktiskt lite hardcore när man står där och drar ihop och knyter ihop hål efter slangar som gått ända upp till hjärtat, me like <3

Haha bussfärden hem var iaf bäst. Alltså... ser alla kineser ut som supersmarta nördar? Varenda gång jag ser gulingar så har de brillor, en varsin dator, och lite "snyggare" kläder. Och självklart en varsin datorväska i handen samt ryggsäck.
Ett helt gäng sådana gick på bussen, de pratade som fan (högt!) och fotade typ allt under färdens gång. Herregud, så söta. Jag vill oxå se sådär smart ut, vad fan GUUUUUD ge mig lite sämre syn så jag kan skaffa brillor, höhö.

Sen gick det på en tjej på bussen, en tjej till en karl som jag träffat lite sådär. Jag TROR det var hon iaf, jag satt typ och stirrade på henne hela vägen HAHA. Hon måste trott att jag var en stalker eller något. Men vad fan, man kan ju inte undgå hennes GIGANTISKA snok med knölar på. Shit vad underbart det är när buksvägerskor är fulare än en själv, och det händer ju skapligt ofta ;) Höhö. Om det var hon iofs... annars måste det ju typ vara en syster eller något?! Ärsch skitsamma...

Idag så är Johnnys far här, vi har bjudit han på käk... Texmexhamburgare, pommes och tillbehör. MUMMA. Så nu sitter de och spanar på nya GTA, jag är inte ett dugg intresserad så jag började tvätta istället haha. Så dit ska jag nu, tvättstugan alltså.

Sen blir det att klämma lite Cola och mumsa lite Godis till någon film ikväll. Massa mys <3

Kommentarer
Postat av: Jonas

godis blev det ialla fall

2009-06-06 @ 15:47:55
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Katta

Ahh hemskt med fula buksvägerskor!! Man har ju ett gäng av dom så hehehehehehe!!!

2009-06-09 @ 07:46:39
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar
Postat av: Katta

Just ja glömde hatar jävla gulingar som bombar pearl harbor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-09 @ 07:47:29
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0