Flygande bilar, finns de?!

Fan. Läste nyss i aftonbladet "4 årig pojke påkörd av flygande bil". Inte fan tänker jag på barnet i fråga.. typ "stackars liten" utan mina tankar går i gångar som NÄR FAN började bilar flyga, har jag missat någonting?! Instängd på usö och annars i en dimma.. Gud vad jag skulle vilja ha en flygande bil.
Till mitt förtret så märkte jag senare i artikeln att det inte alls fanns "flygande bilar" utan att bilen hade "flugit" utför en trapp. Damiiit, där sprack min dröm.

På tal om drömmar, jag drömde riktigt skumt inatt.
Jag hade varit på sjukhus och fått en artärnål, alltså en plastslang in i handleden... in i artären. På dessa nålar så finns det en spärr som man kan knäppa upp så att blodet kan dras ur slangen... aja iaf. Jag hade fått någon sjukdom, tror det var blodförgiftning eller blodcancer, något riktigt allvarligt var det iaf!
Utanför sjukhuset mötte jag Emil och Jonas, jag satt imellan dom och pratade.Och de brydde sig inte alls om att de sett mig gå ut ifrån sjukhuset, de frågade ens inte vad jag gjort där. Och i desperata försök så försökte jag flasha med min nål, men ingen av dem såg den. Eller så ignorerade de den totalt, och jag kände mig så liten och obetydlig. Jag ville ju bara att de skulle tycka synd om mig. Och på det sättet ligga med mig, för att de var de två sista männen på jorden.
Haha skum dröm som fan!!

Nej, nu ska jag kissa och sen gå och köpa potatis. Har ont i halsen och har lite feber, men mat måste ju tyvärr ändå lagas :S Så det blir förskpotatis, nötstek med rödkål och lök, gräddsås och svartvinbärsgelè. Fint som snus.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0