Problem med att använda för stor bikini.

Jag handlar ofta på Ellos, en av anledningarna är för att jag HATAR att prova kläder och att springa i affärer. Tycker det är supersmidigt att bara klicka hem lite saker.
Problemet dock är att komma på vilken storlek man ska ha....
Sist jag beställde kläder så köpte jag två bikinis. Och jag drog till med en storlek större till trosor och två storlekar till bhn. För att det brukar alltid sitta snävt eller krympa i tvättmaskinen om inte annat.

När paketet kom hem så slet jag upp plasten för att kolla mina senaste inköp. Fick de två bikinisarna i händerna och satt och tittade på dem en stund. Bhn var HUGE, och trosorna likaså. Fan tänkte jag, men eftersom jag är så jävla bekväm så skickar jag sällan tillbaka kläder, ORKA vänta på pengar tillbaka o sånt liksom. Så jag brukar få plaggen att funka eller så gömmer jag dem längst bak i skåpet eller något liknande.

Men eftersom jag inte hade någon annan bikini så var jag ju tvungen att få dessa att funka!
Använde den ena för ca en vecka sedan, när jag och johnny var och badade. Det var den med de för stora trosorna. jag fick liksom hålla i dem när jag gick ner i vattnet haha, okai att det gick bra i vattnet för då blev de ju våta och satte sig fast på kroppen, men upp och ner var en utmaning. Sen bestämde vi oss för att nakenbada lite, mysigt som fan... tills johnny fick tag på trosorna och utbrister "fan det här kan jag ju använda som presenning till båten" nej men tack älskling,haha. Men han förklarad sedan att jag kunde ha minst 4 storlekar mindre, och ja det kan jag nog.

Sedan skulle jag använda den andra bikinin hemma hos min syster, problemet var att tuttarna hoppade ur så fort man gjorde en snabb manöver i vattnet, greate.
Och dessutom såg det ut som jag hade ungefär en meter tyg runt bröstet, för att inte tala om bågen som var minst 1 meter lång.
Suck.
Men nu har jag kommit på att jag ska slänga in de stora trosorna och bhn längst bak i skåpet. och ta de resterande delarna som passa ihop :) Fyfan vad jag är smart, vem fan bryr sig om det inte matchar jättebra?!



Nästan lika stor som på bilden!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du skriver så bra!

Det är kul att läsa din blogg

2009-07-22 @ 11:46:35
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0