Jag är alldeles för fin, en morgon på maxi.

I fredags morse när jag hade slutat jobbet, så åkte jag ej hemåt utan gick upp på "stan" för att klippa mig och inhandla lite onyttigheter.

Utanför Ica Maxi...
Jag står och väntar på att personalen ska öppna dörrarna (varför segar de alltid med det?), framför mig står två karlar. Dessa män är väl i 30-50 årsåldern (haha bra med stort spann), de ser lite slitna ut. Lite som junkies/uteliggare/alkoholister osv. Och dessa män stirrar verkligen på mig! De utforskar min arma kropp med deras suddiga och röda ögon. Och det ser verkligen ut som de försöker få kontakt med mig, men jag står där... trött och diggar till musiken i mina öron, och FÖRSÖKER verkligen ignorera dem. Det är en inte ovanlig stil när jag försöker undvika folk, alltså digga musik och kolla åt ett annat håll haha.

Aja, kommer iaf sedan in på maxi. Går där lite sömndrucket och helt plötsligt står en av männen brevid mig och tittar på mig, han säger sedan hej. Och jag som typ blir livrädd börjar fort traska bort mot fiskdisken, det kändes faktiskt som han skulle försöka våldta mig bland all dess jävla färskpotatis! Fyfan. Såg han inte att jag var helt OUT OF HIS LEAGUE?!

Det är fan inte ofta man får känna sig het, men när det gäller uteliggare med sprutorna hängandes från armvecken så vet man iaf att man är för bra för dem! Borde de inte oxå förstå detta? Dumma män.



Hallå liksoM?

Kommentarer
Postat av: Jonas

HAHAH ditt bästa inlägg

2009-07-13 @ 18:49:02
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda.

Haha oj, tack.

2009-07-13 @ 19:11:38
Postat av: hella starsprinkle

hahahaha;)

2009-07-15 @ 07:03:02
URL: http://www.metrobloggen.se/starsprinkle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0