Huvudvärk.

Klockan är 01:46 på natten.
Jag är trött och har ont i huvudet.
Snart ska jag ut och lägga mig på soffan, försöka slumra till en stund och antagligen snarka så att jag får skämmas.

Imorn bitti ska jag träffa Emelie, vi ska morgonmysa framför en film. Jag kommer antagligen att somna.
Vi ska käka lunch på kinamuren och jag ska shoppa hårfärg (nu är jag trött på det röda, dags för förändring!)

Sen ska jag hem, och antagligen somna på det minst lämpliga stället. Hoppas på sängen iaf, för vi har köpt ny bäddmadrass+lakan som är gudomligt sköna!

Jag saknar min man, jag vill ligga i sängen och göra massa otäcka saker med honom. Damn <3
Gullungen har döpt sin nyrenoverade båt till "Mathilda II" Med dekaler och allt... hur söt får man bli liksom?!

Bah. Pillra tabletter here I come!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig.

2009-07-29 @ 20:53:01
Postat av: jonas

krya på dig gumman

2009-07-29 @ 20:53:53
URL: http://www,metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0