Haha! No thanks Babydoll.

Okai.. Jag har bloggtorka med stort T, eller är det B. Aja skitsamma.

Var inne idag och kollade lite kommentarer som jag fått.
(Tack Jonas för allt fint)
(Vad kul Amanda att du gillar min blogg)

Iaf så var det någon som skrivit:
Var med och tävla om en babydolldress i 3 delar...länk.

Jag säger bara HAHA! Tror du på fullaste allvar att jag skulle ta på mig en sådan?! Lite mer självrespekt än så har jag.
För det första så vill jag inte se ut som en flicka på 12 år.
Och för det andra ser jag inte ut såhär:

 

En bättre liknelse vore väl :



Haha näää, inte direkt kanske. För jag är ju varken blond, neger eller en man. Men ni förstår nog tanken.
Så nej tack du som tyckte jag skulle vara med och tävla. NEJ TACK

Kommentarer
Postat av: Katta

Hihih ska avslöja att jag köpte ett rejält raffsett när jag hade slutat amma, ville känna mig lite sexig efter allt mjölklegage och lukten av bebiskräk i nacken. Men trotts korsett, tillbehörande spettstrosor, stayupps så har jag aldrig kännt mig så osexig i hela mitt liv hahaha kunde inte sluta skratta när jag såg mig i spegeln innan jag skulle överraska Antti som var helt omedveten om mitt inköp!! Kände mig patetisk och väldigt korkad. Även om om det var någon som uppsattade min gest så var det fan inte värt det!

2009-07-28 @ 07:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/minagrabbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0