Den sötaste lilla saken någonsin.

Jahapp. Jag är trött, fruktansvärt trött. Vill bara sova men neeeeeeej, det går ju icke för sig.

Igårkväll var jag då och hälsade på min syster+systerdotter på BB, var måttligt nervös faktiskt haha. Men det gick helt otroligt bra. Jennifer verkade glad över att se mig och såg efter omständigheterna pigg ut.
Och ja.. det lilla knytet var helt underbart, har nog faktiskt aldrig sett ngt så sött. Hon var stor hähä och massa med svart hår. Och skulle ha händerna i munnen hela tiden haha, Syster hade ett helvete med att hålla de där små händerna borta för att försöka amma, så söt <3 Är redan helt INLOVE med den lilla. Längtar tills i helgen då jag får gosa med henne på hemmaplan.
Fysatan så bortskämd den prinsessan kommer att bli hihi.
Skönt att hon kommit nu iaf, väntan har varit lång. Och nu behöver man ju inte skaffa barn än på länge för man har ju en liten att gosa med och vara barnvakt åt wiiihooo. För barn blir det inte än på länge för er som undrar. Vill ha ett fast arbete, stadig ekonomi och en större bostad innan dess.
Tänk om fler tänkte så... hrmmf.

Thank god för p-piller :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0