Slarv lr pedantisk?!

Sååå dålig jag är på att skriva, men liksom vad fan ska man skriva egentligen?!
Vad vill ni höra?
Tänker knappast dravvla ut hela mitt privatliv här liksom, finns de som kan ta illa upp ju.

Aja.. idag har vi iaf varit i Mellösa hos Johnnys mamma o pappa, Johnny hämtade sin bil som servicen nu är klart på. Skönt som fan :D
Blev bjudna på käk oxå.. Potatis, fläsk och löksås NAMNAM.
Annars så fifflar vi väl inte med så mycket, Johnny sitter och sågar som satan. Han håller på och gör en kryddhylla, är så jävla tråkigt att ha alla kryddor på fläkten, och inte får de plats heller!
Han är händig min karl.. gör fan det mesta själv, helt sjukt hur mycket den mannen kan! Han kan koppla med sladdar o el, snickra, möblera, skruva bilar, städa, laga mat, film o musik och massa mer! Och så är han ju stark och snygg oxå ;) Hihi vilken tur man har egentligen, inte alla som har det så bra som jag ;D
Här är han när han arbetar btw.. så fin, min älskling <3 Lite skäggig dock ;P

            




Men satan att han smittat mig med sin pedantiska sida, höhö morsan tycker det är skitbra. Liksom förut var jag sån att tog jag en sax lr penna, så la jag aldrig tillbaka den på sitt ursprungliga ställe. Men nu lägger jag alltid tillbaka det, okai att man glömmer ibland med typ alltid! Och det här med städning, disk och tvätt har jag oxå blivit skitbra på. Okai att jag aldrig hade det smutsigt lr så hemma.. men jag kunde skita i disken o bäddning ibland, men fan inte nu längre. GO TILDA !

Ja just ja! Jag klippte ju mig, blev skitbra. Jag är grymt nöjd! Sen när jag kom hem så gjorde jag först ljusa slingor, hihi lite svårt att göra det på sig själv men det blev skapligt faktiskt ! Sen körde jag i en knallröd färg, så nu är jag rödhårig med ännu rödare slingor, tänkte ta en liten bild så ni får se.. vänta...

                            Wohooo Hottie ;)


Nejfan, nu ska jag ner i tvättstugan o sen ska vi dra till maxi o handla lite. Ska köpa en rundborste och ngt som gör håret lite rakare. Hatar självfall när man ska ha ngn sånhär frisyr! BLÄÄÄ
Hejhopp gummisnipa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0