När det känns som om man ska klämma ut varenda organ genom fittan och arslet.

Ja precis, Mensvärk. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Det känns verkligen som om man ska klämma ut alla organ därnere liksom, och som att man ska gå av på mitten. Suck.
Hatar att dras med denna skiten, har alltid jaft problem med mensvärk. Det var en av anledningarna till att jag började käka p-piller så tidigt, och visst funkade det.. ett tag ja. Nu funkar fan inga p-medel på mig, blöder om vartannat och blir ilsk o knäpp. Menmen.. shit the same.
Idag ska jag och handla lite före jobbet, det är handledarkurs där idag så då ska det finnas lite att tugga på för de som vill ha.
Efter jobbet ska jag hem o käka, och sen ska vi gå på hockey. Var längesen jag var med, och johnny blir ju så glad när jag följer med så ibland får man bjuda till lite :D Och det är oftast skitkul bara man kommer dit!

Nej nu ska jag lägga mig och krysta lite på soffan en stund innan det blir dags för att gå uppåt.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0