"Morgon" Bloggande i sängen. Disss...

Undra hur detta med bloggande blev ett sånt jävla fenomen.. skumt.
Aja.. ligger o slöar mig i sängen, har ju inte kunnat använda min bärbara dator eftersom laddaren hade gått sönder, men Johnny har köpt en ny till mig :D Skönt att kunna sitta med datorn vart som helst ju :D
Ska börja tvätta kl 12.00. Sen städa av golven, dammade o lite mer igårkväll.
Igår köpte jag blommor till Johnny, var och hämtade ut mitt paket ifrån Ellos och såg så fina tulpaner. Haffade åt mig ljusrosa och mörkrosa och ett litet kort med hjärtan på. Älskar att ge bort blommor, till och med till män :D Och han blev jätteglad, skrev  lite fint på kortet oxå såklart hihi.
Tycker det är så knäppt att många tycker att man inte kan ge blommor till killar, klart man kan det! De uppskattar det nog jättemycket, särskilt när det är spontant och inte på någon särskild dag! I like it alot iaf :D
Alla hjärtan dag närmar ju sig oxå... har aldrig firat den med ngn man förut, förutom vänner dårå.. känns bra, men jag gillar fortfarnade inte den dagen asså. Det är bara en såndär dag som affärerna ska kunna tjäna lite extra pengar på. Och så gillar jag det inte eftersom det är så många som får känna sig ensamma då, tro mig.. jag har varit en av dem.

Men nu ska jag iaf få vara med min snutt, vi har bestämt att vi ska skita i presenter o sånt tjaffs.. och lägga pengarna på bio och att käka ute istället. Blir mysigt <3

Åhå, om man ska ta och gå upp snart, öppna paketet med sommarkläder och börja dammsuga lite. Jafan, så får det bli.
Förrästen! Malin flyttar till östansjö i helgen :D Känns så jävla kul, kan vi börja umgås igen :D
Jag och Johnny är redan ditbjudna på käk den 13onde :D Mys :D
Nejfan.. hejdå .-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0