Long time ago...

Haha sällan jag säger att jag ska bli bättre på att blogga, hrmmm... sorry ;)
Men nu skriver jag iaf. :D
Idag är jag sjuk, har kännt mig seg i hela kroppen i några dagar.. och igårkväll bröt det typ ut. Låg och huttrade under 2 tjocka täcken, men när johnny tog på mig (?!) höhö, så var jag varm som ett element.. tyckte han iaf :P
Somnade typ vid 22.30 och vaknade kl 00 av att det var så jävla varmt! Slängde av mig täckena och låg och flämtade en stund.. huvudet bultade som jag vet inte vad. Kunde ju inte sova mer, så jag tog mina sängkläder och bäddade inne i lilla rummet i "gästsängen" för att jag inte ville störa Johnnys skönhetssömn när jag höll på o rumlade.
Men det gick fortfarande inte o sova, så jag satte mig vid datorn o snaCkade skit och spelade betapet i typ 3-4 timmar.
Försökte sedan vid 04 att sova, tog en bra stund. Sov tills Johnny åkte till jobbet, och sedan några timmar efteråt.
Men nu känner jag mig helt kaputt i kroppen o skallen. sucket. Tror jag har feber men vet ej säkert. För den termometern vi har är kass! Jävla biltema. Kan liksom visa 36C men jag har aldrig så låg temp! Damiiit.

Aja, hoppas det blir bättre iaf, vill inte vara hemma från jobbet ju !
Åhå hoppas jag får lite mer timmar snart, känns som man ska gå hem direkt när man kommit dit ju!
Men trivs som fan, skitbra arbetskompisar och roligt att snacka och träffa folk!

På fredag ska jag iaf klippa mig, funderar på en Rhianna page typ. Blir säkert bra!

            Vad tycks ??


Nej om man ska städa lr ngt, fast då kommer jag dö efteråt, men det gör inget :D
Hihi Ha det bra allihopa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0