Jävlar vad svårt det är med hår !

Spanar runt efter frisyrtips på nätet, men det är fan inte lätt alltså! Men såg på tila tequila igår och hon hade skaffat en grymt snygg frisyr....

 Så denna blir det imorn :D

Grejen är att jag måste färga håret oxå, funderar på svart igen... det är ju så snyggt ! Lr kanske mera rött? lr brunt? Aafan jag vet inte,shit vad svårt. Får gå till maxi o spana imorn efter klippningen! Hrmmm... skulle vilja bli ljusare oxå, så som på bilden typ. Men då måste jag blondera mig först, sen till ljusbrunt. Aja... får se hur det blir.
Är hemma idag oxå iaf, känner mig inte haj för fem öre. Men det är ju så tråååååkigt ! urscha!
Hrmm nej nu ska jag käka en smörgås lr två och sen kolla på lite sex and the city :D
Puss påre!

Kommentarer
Postat av: Katta

www.frilla.se

2009-01-25 @ 14:20:40
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0