Ett jävla gäsp, ekonomiskt oberoende?!!

ÅÅhååå! Jag är så förbannat trött på att alltid pussla med pengar, att det aldrig kan gå som jag vill ! Få minst ett halvtidsjobb så man kan bidra med lite stålar till hushållskassan. Men att det ska vara så jävla svårt, är jag helt jävla okompetent lr? eller försöker jag för lite?
Är skitnöjd med jobbet som receptionist, men fan.. det blir inte många kronor. Vet att jag kommer få gå upp till halvtid där men jag vet inte när, jag vill ju det nu :( Men visserligen har jag bara jobbat där i 3 veckor höhö. Får väl hålla ut lite till då.

Har sökt sommarjobb nu oxå, skiter i kullängen i år. Så trött....
Sökte natt i kumla, måste jobba natt eftersom jag har det på körskolan oxå. Så i sommar ska jag fan jobba som ett svin så man kan paya alla avbetalningar o sånt! Men visst kommer det bli tufft, men det ska jag fixa! Hoppas som fan att jag får det bara. Annars får jag väl söka natt någonstans i hallsberg, men har ingen lust alls att sitta o åka dit sent på kvällen och tidigt på morgonen. Så jag känner att jag måste få i kumla !
Kanske söka natt på ericsson oxå? söka kan man ju alltid göra.......

Nej, tänk om man kunde vara ekonomiskt oberoende. Fyfan vad skönt det vore, vad mycket sveda och värk det skulle spara liksom. Slippa gå och ha ont i magen pga oron för pengar.
Om jag hade varit själv nu, alltså bott själv. Så hade jag aldrig klarat mig ekonomiskt, det är jag full medveten om. Tänk om Johnny skulle bli arbetslös liksom? vad fan skulle hända då?
Och i de här tiderna så är det fan stor risk. Ursch!
Nej.. nu ska jag gå in o spana lite på ams.
Blääää


Kommentarer
Postat av: Katta

Blää ekonomin är skit trist att tänka på, man mår bara dåligt då! Önskar att man kunde ha ett ett fast jobb så man slapp tänka på sånt!

2009-01-28 @ 08:23:14
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0