Bilder !!

Sådär, nu har jag tagit skapliga bilder på tatueringen...

                   

Tigern gjorde jag för att det är världens underbaraste djur och att jag är född i tigerns år.
Liljan står för min mamma som heter "Lilian" såklart :D Hennes och min favoritblomma med.
Den blev mestadels i blackandgrey men med en touch av rosa och blåa ögon på tigern.
Är grymt nöjd, Tack Emil.. du är bäst! Kommer lätt bli fler höhö

Nej nu ska jag kolla janssonen i ugnen. Jag och Babe köpte ju lite julmat så vi skulle kunna ha ett eget litet julbord. Men det slutade med att vi var trötta på julmaten så det blev ståendes. Men nu är vi lite sugna igen så idag blir det frestelse, köttbullar, lax, leverpastej, sylta och rödbetssallad hoho.
Hoppas allt är bra med er annars.
Ett stort grattis till Fia och Abbe btw, hon har ju klämt ut sin bebbe för en vecka sen. Grattis !!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Katta

Fan vad nice!!

2009-01-08 @ 13:00:47
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Malluppa

Faan va snygg den blev!

2009-01-11 @ 16:15:59
Postat av: Tilda

Tack snuttisar!!

2009-01-14 @ 20:03:51
Postat av: Jonas

Fan va snyggt:) jag bröjar gilla dig riktigt mycket nu;)

2009-04-10 @ 14:49:12
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0