Arma Stackare.

hahahahaha även fast jag totaldissar bloggen för det mesta, så är det några arma stackare kvar i bloggstatistiken. Shit, är jag verkligen så oerhört intressant att ni kikar på min blogg varje dag.. trots jag nästan aldrig skriver ett inlägg?
Shit.. I Must Be Fabolous.
Aja... sitter o väntar på att bussen ska gå :D You know.. mitt allra heligaste STADSBUSSEN! Hahah, jag älskart.
Denna fagra (dock skrangliga och livsfarliga) skapelse tar mig till mitt oerhört viktiga arbete nästan varje dag. Och ofta jag tänker gå när det är 48 minusgrader och ishalka, no way in hell!

Hrmm annars då.. så rullar allt på som vanligt. Förutom att min kära Malin aka Malluppa har flyttat hem igen, så numera bor hon i Östansjö :D
Ska dit imorn.. först ska vi ha det mest "girliegirlie" man kan ha... Var beredda, här kommer det... SPAKVÄLL :D Hahahahahaha, det är ju nästan pinsamt. Men jaaa, vi ska dricka grönt te och ha ansiktsmask med gurkskivor på ögonen hihiih. Johnny höll på att skratta ihjäl sig när jag berättade, fan ta den mannen. Nejdå <3

Sen ska denna rara skapelse laga mat åt mig, och jag säger er... hon är bäst på käk ! Mumma!

Och sedan vid typ 19.30 så kommer min prins på sin springare (den blå peugoten) med sin bror. Och då ska jag, min prins, malin och johnnys bror mattias på bio. Ska bli superkul !!
Blir denna som jag tror är oerhört bra (och jag brukar aldrig ha fel ;D )

Aja... nejfan, nu ska jag göra mig iordning. Puss i hej

Kommentarer
Postat av: Malluppa

Haha ska bli så underbart kul!

2009-02-19 @ 17:46:48
Postat av: Tilda

Ja visst honey :D

2009-02-20 @ 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0