Vardagliga problem del 1

Denna gång bloggas det från bussen, så det blir bussliga problem. 1. Äta frukost på bussen. Varför ska man alltid spilla på sig själv när man har minst tillgång till vatten och handduk? Detta är för mig att stort dilemma. 2. Folk som glor. Men alltså, kanske är det för att jag jämt beteer mig som jag käkat blängsylta,men måste andra ta efter mitt beteende? Idag tittade en tjej på mig, lite sådär förnedrande ni vet. Vadå ser det kul ut när en halvdöd tjej i sina bästa år med ringar under ögonen och rufsflottigt hår åter frukost? Ja antagligen, men bara för att hon var frän med tatueringar och hårt spackel! Jag kan fan oxå vara snygg, iaf lite. Och behöver vi ens nämna att jag är mer hardcore?! Sluta glo, hade jag sagt om hon inte redan gått av bussen.

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

H&M ska dom finnas på, i katalogen, :)

2009-08-25 @ 18:56:53
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Sessie

Hoppas att du får en bra dag..

Mvh Sessie

www.metrobloggen.se/anorexiasize

2009-08-31 @ 10:41:25
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: BECCA

Inte för att vara den som är den, men jag såg din komentar i Kissies blogg och var inte lite barnsligt av dig.. bara för att du tycker hon gör fel som skrev om den killen på det sättet så skäms du över att vara tjej ?!?!?!? då borde du nog skämmas mktmktmktmktmktmkt mer över att vara människa eftersom massa människor våltar och dödar småbarn och även vuxna varje dag. så men andra ord om du skäms för att vara tjej för att någon annan tjej skrev så, så borde du skämas för att vara människa ist... Och hur kan du önska någon annan människa en motgång?? du är ju förfaan helt väck...

2009-09-23 @ 19:41:21
URL: http://beccapizarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig design du har!

2009-09-23 @ 20:19:39
URL: http://hanone.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

Nemen gud, tack så mycket! Jag blir jätteglad! :')



haha, håller med dig i ditt inlägg! Alltid ska man spilla när det verkligen inte passar, och man kan bli galen på folk som glor! >.< Jag spillde ut en hel salladsdressing på mina byxor inne på stationen i hallsberg en gång, lagom kul vare! Salen var proppfull med männisor.. ALLA GLODDE.. :'D

2009-10-06 @ 13:46:45
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Naan

Hahaha, alltså människor som "Becca" har verkligen för lite att göra, dock har de en liten funktion i samhället, vilket är att roa resten. :D

2009-10-21 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0