Inte fan kommer jag på någon jävla rubrik heller.

Would you hold me if I'm empty? Would you care if I was lost? Would you love me if I'm guilty?No matter what it cost?
So welcome to my freakshow, This is who I am. A Part of me is empty, In emptiness I stand. 
So seek my magination, And take a look around. This is my creation, This is what I found
Would you kiss me when I bleed, Would you see or close my eyes, Cuz' I won't live forever. My pain within you lies.

I can't sleep, cause they scream in my head. I can't think, cause of you.. dreams come true.


Haha, sitter och lyssnar på lite gammal musik. Just nu spelas det "balladen till Sverige" - Ultima Thule.
Hur bra är inte den?! Sällan man sjöng den när man var yngre, haha. Fyfan. Rösten hos sångaren är ju sådär lagomt hård och sexig. Grrrr.
Haha kom på en sån rolig grej förut när jag svarade på en kommentar. Det handlar om förgående inlägg, det om rånaren. Undra om tjejen tänkte såhär "är det en pistol du har i fickan, eller är du bara väldigt glad att se mig"
Haha FYFAN vad rolig jag är ibland, ni andra tycker säkert att det var urdumt. Men själv tycker jag det var väldigt roligt.

Fick precis höra låten "utan att fråga" med Kenta. När jag lyssnar på hans musik, så kommer mycket gammalt upp i mitt huvud.
Kan fortfarande inte förstå att Daniel är död, känns så overkligt. Att en kille på 25 år bara kan försvinna sådärr. Pga utav ett jävla misstag med de här djävulska drogerna som dragit ner så många.
Är så jävla glad att jag kommit ifrån det där umgänget, jag glömmer aldrig första gången jag såg mina två bästa vänner sätta sprutorna i armarna.


Idag har jag iaf ordnat planer på utgång på valborgsmässoafton. Då jävlar ska jag och Malin svänga våra lurviga! Haha.
Har liksom varit ute typ en gång sen jag träffade Johnny, så jag känner hur det rycker i benen nu. Malin och jag har ju så underbart roligt tillsammas så det kan ju inte bli annat än bra, eller?! :p
Måste informera karln bara, får göra det ikväll. Han får väl hitta på ngt han med :)
Men vi vet inte riktigt vad vi ska göra än, finns planer på Vretstorpsparken.. men vi ska hålla ögonen uppe efter annat oxå. Sen får vi se vad det blir :) Längtar redan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0