I Thought I Loved You, But The Hate Is In The Way

Shit vilken splittrad dag.

Ibland förstår jag inte vad jag såg i dig, det var knappast din godhet.
Hur kan någon som jag älskat kalla mig för Hora? Luder? osv....
Jag tror jag blev fångad av din charm, mina lustar och din förmåga att trollbinda mig med ord. Ord både i text och i det verbala.
Nu känner jag bara ett hat, men inte ett hat mot dig. Ett hat mot mig själv, ett hat av de tårar som jag spillt för ditt ansikte och kropp.
Men minnena försvinner tyvärr aldrig, det är något som gör mig kall. Att minnesbilder av dig finns kvar. Jag vill inte minnas av hur det var att känna dig.


Du berör inte mig längre. Jag tvingar dig därför att äta krossat glas. Jag kysser dig. Fan, du smakar blod och du river mig med ditt söndertuggade glas.

Du blir aldrig perfekt för mig

-
Jonas Lindh



Idag har jag iaf varit hos läkaren, för min rygg dårå. Han tyckte jag skulle gå till en sjukgymnast igen för att se om det är något som förändrats sen sist jag var där.
Känner att jag måste ta itu med den här jävlans ryggen, jag vill inte behöva vara hemma från jobb pga den en enda gång till. Och nu när jag fått ett jobb som jag verkligen brinner för så ska det inte få stoppa mig!

När jag kom hem idag hade Älsklingen lagat mat åt mig, hur skönt är det inte att komma hem när maten står på bordet?
Haha lät jag som en man nu eller vad?! Hihi.
Han hade iaf lagat köttfärsås,och den token hade hällt i lite sirap. Men satan vad fint det var, först en liten söt smak.. och sen kom det styrka efter chilisås. Mums!

Hihi idag är det "ballar av stål". Hur bra är inte det? Min och Johnnys favorit är ju då en jävlig djävul.



Är jag helt sjuk i huvudet om jag blir lite tänd av den här mannen?
Hur fan kan man tycka att en skallig karl iklädd djävulskläder som springer runt och kletar bajs på saker är sexig?
Antagligen är det en reaktion av antiJesus som pirrar i min kropp. Eller någon form av sjuk fetish för något läskigt. Vad som stämmer har jag inte en aning om, men jag skulle inte ha något emot att bli petad med de där hornen både här och där, HAHA!

Gud.. nu måste jag lägga av. Shit.


Kommentarer
Postat av: Jonas

lägg in dig - eller gör ditt liv till en tv-serio - jag kommer att sitta längst fram;)

2009-04-20 @ 22:41:54
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh
Postat av: Tilda.

Hahah en film kanske vore ngt ;) Hitta ngn som vill göra den så är jag på!

2009-04-20 @ 22:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0