Svänga sina lurviga!

Haha nu har Mathilda kommit igång med sitt sjukliga planerande IGEN. Jag är en såndär som älskar att planera, jag ringer runt till alla, jag kolla bussar och tåg, priser och musik. Jag gör allt, det är faktiskt lite sjukligt. När jag var yngre och man festade typ varje helg, så var det alltid jag som höll i all planering. Och folk kunde bli lite smått irriterade på mig när jag ringde på måndagen och sa "vad händer i helgen då".
Men det där är ju ngt som nu försvunnit eftersom jag inte går ut så ofta längre, men nu jävlar är Tilda igång.
Jag o Malin har ju då planerat att gå ut på valborg, så nu är vi i full gång att ringa till alla ställen och fråga om de ska ha någon tillställning. Haha, och så har jag kollat bussar :P
Som det ser ut nu så är det
1. Vretstorpsparken (Rockabillykväll)
2. Cedars (ingenting)
3.GE-Spot (kumlas häng, det stället jag alltid har haft roligt på.
4 Centralen (hallsbergs häng, där träffar man typ alla man känner) Malin ska ringa...

Jag är nog mest sugen på Gespot. Har inte varit där sen de bytte ägare, men jag vet typ vad det är för folk, och man stöter alltid på någon som man känner. Får se vad Malin säger när hon ringer sen.
Är iaf grymt PEPPAD. Som Malin sa "men gud, mathilda. Det är som du har varit gravid och nu ska ut efter en lång tid" Hahaha men vad fan, det var ju aslänge sen :P Förlåt :(

"It's hard too be normal when you live in a world full of idiots."


"Fools aren't born. They're watered and grown like weeds by institutions such as Christianity."


"When you're taught to love everyone, to love your enemies, then what value does that place on love?"


"If every cigarette you smoke takes seven minutes off of your life, every game of Dungeons & Dragons you play delays the loss of your virginity by seven hours".


"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed".

"what's real? You can't find the truth, you just pick the lie you like the best."

Mina favoritcitat, av vår alldeles egna Marilyn Manson :)

                                              


                                   

Laddade upp lite egobilder, för att jag känner mig så jävla bäst idag! IRONI


Kommentarer
Postat av: Katta

Härligt vill ut och supa mig redlös lite fjortis aktigt men va fan :)

2009-04-23 @ 13:32:34
URL: http://www.metrobloggen.se/tattolady
Postat av: Tilda.

Hahahaha ja eller hur! Ska bli så förbaskat kul, kräla på marken ska jag göra!

2009-04-23 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0