Påsk, HEJ JESUS

Nej, jag är inte kristen. Jag tycker bara att Sten Frisk från tre kronor är något av det bästa som hänt tvvärlden, I like it psycho!

Igår träffade jag Nettan, vilken lycka! Jag och mamma var bjudna hem till hennes mamma på lite påsklunch, och när jag kom innanför dörren stod denna underbara människa med öppna armar. Vi kramades säkert i 2 minuter MYS!
Var en helt underbar dag för övrigt, vi var och handlade med CPtrucken. Hahha det är mammas "dragväska" en såndär shoppingvagn ni vet! Eftersom jag är 80 år nu för tiden så tyckte jag att jag behövde den, och oj vilken bra uppfinning! Handlade massa mjölk, dricka, potatis och andra tunga grejor så den behövdes :D

Kl 22 kom iaf min bebj och hämtade mig, vi åkte hem och mös. Och eftersom jag är världens bästa flickvän så hade jag köpte ett stort påskägg med Johnnys favoritgodis och trisslotter, han blev mycket glad!

Påskafton spenderades i Stora Mellösa hos Johnnys familj, vi åt massa janssons frestelse m.m. Och godis såklart hihi.
Var där tills sent på kvällen och åkte sedan hem, upp tidigt på morgonen för att jobba på Kullängen. Gick mycket bra, slutade ju vid ett så det var lugnt. Sen blev det att traska hem till mamma för att käka där, Johnny kom och sedan min syster, bror och svåger. Åt ASGOD mat, Köttfärslimpa med gräddsås, potatis och sallad. Min mamma är fan bäst på att laga mat!
Mös sedan i soffan med allihopa, käkade efterrätt och svullade en jävla massa, tillsammans med massa skratt och andra trevligheter. Så ja, det var en väldigt lyckad påsk ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0