Ont, det gör ont.

Fyfan, jag har tametusan ont i hela kroppen! Och trött är jag med. Det är fan inte lätt att jobba hela veckan på körskolan, hela helgen på thorax, och sen igång igen. Menmen, det har varit superroligt! Har lärt mig massa nya saker, och man får ju verkligen känna på undersköterskerollen!
Men visst, det är mycket att lära sig... och otrolig mycket ansvar. Det gör mig faktiskt lite nervös, men det ska nog ordna sig.
Är helt faschinerad över alla läkare som springer runt, de är så otroligt skickliga och det är nästan som ett "halleluja moment" när de stiger in i salen. Fan vad jag önskar att jag hade betyg till att läsa till läkare! Men jag som är så jävla dålig på matte har ju inte en chans.
Hade gett nästan vad som helst för att få ha ett passerkort där det står "Mathilda Jerner, överläkare" på. AAAAH

På torsdag blir det iaf hålligång :D Johnny ska dra till Falkenberg och hämta färg, så jag blir ensam :( Men mina darlings Åsa och Malin ska sova hos mig. Ska bli mysigt som fan <3

Nej, nu ska jag ta mig en smörgås och sedan somna till ljudet av min Johnnys andning. Det finns fan inget bättre!
Och så ska jag sova till minst kl 13 imorn! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0