Mysdag i Hallsberg <3

Idag ska jag till hallsberg och umgås med min Mamma <3 Känns skönt som fan!
Igår var vi i stora mellösa och hälsade på Johnnys familj, Johnny grejade lite med båten oxå, och skulle dit och göra det idag med, så då drar jag till my hometown ;D
Går så jävla knapert med bussar på helgen bara, så jag får vänta :( Men min syster är visst på marieberg, så jag smsade och kollade om jag kan åka med dem till hbg, men får fan inget sms tillbaka :( Menmen...

Snackade med min Nettan igår oxå, fyfan det var inte dumt. haha men jag var skitnervös när jag skulle ringa henne, hjärtat klapprade på i stadiga 190 :p haha men vad fan när man inte har snackat på 8 månader så blir jag såndär hihi, tönt.. jag vet. Ska ringa henne idag oxå hade jag tänkt <3

Annars då... man får reda på så mycket skit hela tiden så man blir helt trött i huvudet. Ingenting förvånar mig fan längre.
Men ändå blir man förskräckt, äcklad och bara vill kräkas på människor. Och ändå blir det massa andra delade känslor, hrmm.

Nejfan, nu ska jag spana runt lite. Skallebank har jag oxå =( Blärsch.

Tänker på er.. Putte, Dennis och Dennis. Hoppas allt går bra, ni har alltid mitt stöd. Kärlek <3





This Is True Love



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar hallsberg:)

2009-04-06 @ 19:33:25
URL: http://www.metrobloggen.se/jonaslindh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0